vrijdag 19 september 2014

Allerlei...

Dat was eventjes schrikken gisteravond. Ik ben nu niet snel bang voor een wesp, maar heb er wel een hekel aan. Gisteravond toen het al donker was, kwam er eentje het huis binnen vliegen en toen raakte ik toch wel in paniek. Hij was denk ik wel 3,5 cm groot met een luid zoemend geluid  en ja, de hond zat er achter aan. Ter bescherming van de hond en mijzelf natuurlijk heb ik hem dood gemept. Nu blijkt het waarschijnlijk om een hoornaar te gaan en die zijn minder agressief in vergelijking met andere wespen.

En genieten jullie ook zo van het weer en de natuur. Van het werk heb ik vorig jaar een blikje gekregen met zonnebloempitjes. En zie hier het resultaat halverwege augustus….
en inmiddels zitten er nog twee knoppen in.
Oh ja, ik heb de woordverificatie ook weer ingeschakeld. Ik word niet goed van al die spam. Hebben jullie er ook zo veel last van?

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe,


 

2 opmerkingen:

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...