vrijdag 7 februari 2014

Winterswap.


Dit is de swap die ik voor Beitske heb gemaakt…. Ja , ik heb weer mee gedaan met de swap van “het Poppenhoekje”. Zo leuk om iets voor een ander te maken en natuurlijk ook leuk en spannend om iets van een ander te krijgen. Door een val van de trap heb ik hem niet gepost op de afgesproken datum, maar gelukkig was hij wel mooi op tijd afgeleverd.
De brievenbus hier wordt  nu goed in de gaten gehouden, want ik heb de mijne nog niet…..en het is altijd weer spannend.

 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk! Hier is de swap ook nog niet aangekomen dus ik wacht met je mee!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zeg, zo'n swap! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...