zaterdag 18 januari 2014

Eerste berichtje in 2014


Het klussen in het nieuwe huis van dochterlief en haar vriend is achter de rug en ik ben nu mijn eigen huisje aan het opruimen en poetsen. Maar daarnaast plan ik ook Jannie-time in. Ik wilde jullie graag de Oud Hollandse gebakkraam laten zien, maar het lukt mij niet de foto’s te plaatsen op het blog. Die houden jullie tegoed. Ik ben nu bezig met de bakker.

Mocht iemand van jullie tips hebben hoe de foto’s te plaatsen, dan lees ik dat graag.

Lieve groet,

Jannie

1 opmerking:

  1. ja net als altijd denk ik ,maar misschien lukt het morgen ik had ook eens een dag dat ik niks kon plaatsen dus wie weet .( en dan ligt het niet aan jou )

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...