donderdag 13 juni 2013

Hol en boom.

Waar zal ik die leuke eierwarmertjes neerzetten, was een vraag die mij bezig hield. Misschien in een hangkastje, maar zoveel ruimte heb ik niet aan de muur. Of zo op het dressoir…. ook niet de ideale oplossing. In een Beatrix Pottersfeertje zou mooi zijn, maar hoe krijg ik dat voor elkaar. Wel om te beginnen met de aanschaf van 4 canvasdoeken en kippengaas dat ik ooit had bewaard. Hier wordt namelijk heel weinig weggegooid. Een kniptangetje en wat fantasie.

Een holletje voor familie Konijn.
En een boom leek mij ook wel een leuk idee.
Vervolgens behangplaksel en oude kranten bij elkaar gezocht en toen lekker kliederen. Gelukkig kon dat buiten.

 Wordt vervolgd.
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ideeen genoeg denk ik zo. Wel leuk in het thema. Lastig is het altijd om alles zo leuk mogelijk neer te zetten zo jammer als het niet tot z'n recht komt.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...