vrijdag 3 mei 2013

Beetje reclame.

Vandaag mijn eerste dag van een korte vakantie, en wat voor een dag. Lekker buiten gezeten, wat een topweertje. De thermometer gaf rond half vier 19,6 °C aan.

Voor de komende vrije week hebben we ook al een aantal plannetjes gemaakt. Zo zijn we van plan om naar Garderen te gaan, naar het zandsculpturenfestijn. Vorig jaar zijn we er ook geweest en het thema was toen "het Koninklijk Huis der Nederlanden". Dit jaar is het thema "Ik hou van Holland", en omdat we op mijn werk ook een themaweek met dit onderwerp gaan organiseren kan ik vast wat inspiratie op doen.
 
Zaterdag 11 mei gaan we vogels kijken in de Rottige Meente. Van 4 t/m 12 mei is er de Nationale Vogelweek Door het hele land zijn er gratis vogelexcursies en activiteiten. Vogelbescherming Nederland en Sovon Vogelonderzoek Nederland organiseren de Vogelweek om zoveel mogelijk Nederlanders te stimuleren er op uit te trekken en samen met kenners vogels te ontdekken.
En misschien ga ik de keuken witten en soppen. Misschien????
Iedereen een zonnig weekend toegewenst!!
 

 

3 opmerkingen:

  1. Die keuken wacht wel hoor. Nu eerst maar lekker buiten genieten. Leuke activiteiten hebben jullie gepland

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet er maar lekker van hoor

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen hebben jullie op het programma staan. Nu genieten van het mooie weer. En die keuken dat komt ook wel goed. Dan doe je dat maar als het weer wat minder is.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...