zondag 3 maart 2013

Hand hobby creadagen Assen.

Met Anette vandaag naar Assen geweest naar de Hand Hobby Creadagen. Na een roerig spannend weekje waren wij wel toe aan een flinke portie ontspanning. Toen we richting TT Hall reden, schrok ik wel een beetje. Wat een auto’s op het parkeerterrein. Wat als die mensen allemaal op de beurs waren….. bleek er in de hal ook een vlooienmarkt te zijn. We vonden het een gezellige beurs met wol, breigaren, papier en toebehoren voor de bedreven kaartenmaaksters (niet voor mij dus), kralen, bedeltjes en nog veeeeel meer. We hebben goede inkopen gedaan voor o.a. de klokken die in de maak zijn en de lenteswap waar ik ook mee bezig ben.

Ook Rianne van "Koekendiefie" stond op de beurs met een kraam waar je heel hebberig van wordt.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel gezellig uit jannie, hen jj nu paarse nagellak op je vingers???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik ben niet zo van de nagellak. En als ik al eens gelakte nagels heb, dan bijt ik het er weer af. ☺☺☺

      Verwijderen
  2. Dag Jannie,

    Wat leuk dit stuk en de foto's. Wij hebben ook ontzettend genoten en zijn blij dat u dat ook zo ervaren heeft.

    Graag tot volgend jaar!

    Mvg de organisatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je weer ontmoet te hebben, en de drukte viel nog wel mee he. Grappig een foto van mijn kraam te zien.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...