zaterdag 16 februari 2013

Lapjes, wolletjes .....


Afgelopen donderdag zijn Anette en ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Wij vonden het er niet druk, waarschijnlijk door de voorspelde gladheid. Maar het was wel super gezellig. Heel veel wolletjes, lapjes, draadjes, knoopjes, kraaltjes, enz. gezien.
Dit keer niets op het gebied van vilt gekocht. Wel katoenen garen, superkleine knoopjes van 4 mm tot 6 mm (is niet te zien op de foto hoe klein ze zijn), acryl garen waar ik nu mee bezig ben en gemêleerd garen. Ik kan weer vooruit op brei- en haakgebied.
Voor diegenen die morgen gaan: heel veel plezier!!!
 
 

4 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes heb je gekocht. Voor mijn dit jaar helaas niet. Zwolle ligt ook niet echt naast de deur, dan maar meegenieten van de foto's van de bloggers die er wel zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes garen heb je gekocht, benieuwd wat je er mee gaat doen, wordt vast prachtig. Donderdag was het inderdaad niet zo druk, maar vrijdag... des te meer. Wat een mensen.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen heb je gekocht.
    Vandaag zaterdag was het wel erg druk vond ik.
    Maar heel gezellig
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owww lekker dat het niet zo druk was...des te beter kun je alles bekijken

    leuke kleurtjes zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...