donderdag 18 oktober 2012

Feestje.


Gisteren werd Anette 27 jaar en daar hoort echt gebak bij, maar ook cupcakes van vilt. De patroontjes komen uit het magazine “cupkcakes deel 2” van Vrolijke Viltvriendjes.
 

De vruchtencupcakes had ik al eerder gemaakt, maar het lieveheersbeestje-cupcake als verrassing voor Anette moest in het geniep gemaakt worden. 
Het leuke was dat Anette en ik afgelopen zaterdag bij Niels waren en ze aangaf dat ze de cupcake met het lieveheersbeestje wel erg mooi vond. Hahaha, kat in het bakkie: dacht ik. Wat ken ik mijn dochter goed.☺☺☺
 
 


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cupcakes. Ik kan me helemaal voorstellen dat ze die met het lieveheersbeestje erg leuk vond. Hij is heel mooi gemaakt.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden de cupcakes, erg mooi in de collage! groeten Erna Vis atelier vrolijke vilt vriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...