dinsdag 18 september 2012

Love & peace.

Weer eens een roostervrije dag. Kon ik vanochtend wat slaap inhalen. Vanmiddag naar de huisarts om de bloeddruk te meten, bleek iets te hoog te zijn tijdens het bezoekje aan de anesthesist, terwijl hij anders altijd aan de lage kant is. En met Sipke naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse inenting. Zonet love & peace in elkaar gezet ....




een leuke slinger in regenboogkleuren van Atelier Pippilotta .... maar moeilijk om er een goede foto van te maken.

2 opmerkingen:

  1. nou ik kan wel op de foto zien dat het er prachtig uitziet!!!!!! wat een enorm werk en wat mooi,
    ik hoop dat je je bloeddruk op peil kunt krijgen, en is de arme drommel al bekomen van de prik, ik vind het altijd zo zielig, maar ja het is beter wel te doen

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...