zaterdag 22 september 2012

Het is weer achter de rug.


Woensdag de operatie gehad en alles is goed gegaan: scheurtjes in de pezen zijn genaaid, verklevingen van eerdere ontstekingen zijn los gemaakt en wat bot van schouderkapsel weg gehaald. En donderdagochtend mocht ik weer naar huis met een fikse verkoudheid. Ik doe nu heel veel met links, omdat ik de schouder rust moet geven met om de drie uren oefeningen. 8 oktober voor controle en dan worden de hechtingen er uitgehaald. Voordat ik naar de ok werd gereden, kreeg ik deze superleuke cupcake van Anette.
 

















 
Omdat ik gek ben van pinguins staat deze pinguin boven op de cupcake te pronken. Ik vind hem prachtig!!!
Ik wilde eigenlijk nog een fotocollage plaatsen met details, maar nu blijkt dat ik geen opslagruimte meer heb. Ga dit eerst uitzoeken hoe het nu moet. Of hebben jullie misschien tips? De foto hebben jullie nog tegoed.

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn Jannie dat de operatie goed is gegaan.
    Mooie cupe cake zeg!
    Fijn ook dat je om de 3 uur wat met je arm mag doen ik moest 7 weken in een brace dag en nacht na zo'n operatie en kon daarna mijn arm niet eens meer optillen zo stijf als hij was geworden.
    Een heel fijn weekend,
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te horen dat je het weer achter de rug hebt. En nu aansterken. Wat een lieve cupcake heb je gekregen. Heel creatief.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het nu al achter de rug is en je niet zo lang hebt hoeven wachten!
    Nu rustig revalideren en hopenlijk ben je dan straks als nieuw!
    groetjes Gerda S.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...