zaterdag 25 augustus 2012

Op het moment niet zo creatief.


Ik ben alweer een weekje aan het werk geweest. Ja, de drie weken vakantie waren zo voorbij. De week ben ik begonnen met een MRI scan van mijn schouder en 4 september krijg ik daarvan de uitslag. Na een aantal slijmbeursontstekingen in het verleden die weer overgingen met een injectie, de laatste keer kreeg ik er een bacteriële infectie bij, kreeg ik in april weer last. Eerst pijnstillers geprobeerd, toen weer een injectie gehad en fysio. En uiteindelijk naar de orthopeed. Ik ben heel erg benieuwd wat de uitslag zal zijn: wat de oorzaak van de pijn is. Die schouder is er ook de reden van, dat ik niet zo creatief bezig ben. Vorige week deze twee armbandjes gehaakt van katoen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het patroontje kun je hier vinden.
 

3 opmerkingen:

  1. als je last hebt van je schouder is het te begrijpen dat er niet veel creatiefs uit handen komt te veel pijn. succes met de uitslag
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en beterschap en die armbandjes zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat vervelend nu dat je last hebt van je arm. Ik wens je veel beterschap en succes met de uitslag.
    Warme groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...