dinsdag 24 juli 2012

Bedenk het maar eens...

Wanneer mijn schouder weer eens te pijnlijk is om te fröbelen, speur ik het internet af op zoek naar leuke ideeën. En zo kwam ik op Pinterest dit simpele, maar o zo handige idee tegen: een houder voor je mobiel wanneer je deze oplaadt. Wat heb je er voor nodig: een lege shampoo-, bodylotion- of in mijn geval een doucheschuimfles, een schaar, een hobbymesje, een lapje en decoupagelijm.






















Een duidelijke uitleg staat hier

Iets anders dat ik op Pinterest tegen kwam is een fotobewerking.
 
De roos met knop is scherp en de omgeving heb ik vervaagd.

Mensen geniet van deze zonnige dag. Nog twee dagen werken en dan heb ik vakantie!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...