maandag 30 april 2012

Koninginnedag 2012 ...

Begon voor mij niet zoals ik verwacht had. Foei, ik kon vanochtend amper uit bed komen vanwege rugpijn. En waardoor, ik heb geen idee. We zijn vanochtend tegen half 11 toch nog even naar de vrijmark geweest, waar het al gezellig druk was. Maar ik was blij dat ik weer thuis was.

Maar zoals gisteren toegezegd nog een aantal foto’s van creaties gemaakt door het creatief clubje.











De dames hebben allereerst een canvas doek beschilderd met daardoor houtvezel. Tijdens het drogen heeft een ieder een servet uitgezocht en deze netjes uitgeknipt. Van elk servet was er maar eentje, zodat je verschillende schilderijtjes krijgt. Ja daar is over na gedacht! En om een 3D-effect  te krijgen hebben de dames achter de afbeelding aslan geplakt. De deelneemsters voelden zich echte kunstenaressen. Zo leuk!!!
Iedereen nog een prettige voortzetting van deze feestelijke zonnige dag!!

1 opmerking:

  1. Leuk idee en allemaal verschillend. Die met die kaboutertjes heeft wel mijn voorkeur hoor. De tekst is erg grappig.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...