dinsdag 24 april 2012

Familie Veldmuis.

De familie Veldmuis, bestaande uit pa, ma, zoon en dochter is af en het muizenhuis bijna.




















De muisjes komen uit het patroonboekje Muizenhuis van Atelier Grethilde. Vorig jaar was de familie te zien bij Niels Holgersson en Anette was er helemaal weg van. En ik ook wel! Ik heb toen eerst het materiaal voor de muisjes gekocht en twee weken terug de benodigdheden voor het huis  en direct ook maar het patroonblad met de babymuisjes. Dus er komt in de nabije toekomst gezinsuitbreiding. Maar eerst moet ik hun huisje afmaken. Trouwens, de muisjes zijn niet moeilijk en erg leuk te maken.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zeg !
    Ben zeer benieuwd naar het geheel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jannie,
    Ik heb een vraagje aan u, maar ik zou u hier liever over mailen. Is dit mogelijk?
    De muizen zijn inderdaad erg leuk!
    Vriendelijke groet,
    M. Smit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo anoniem,
      mijn mailadres staat onder mijn profiel.

      Groetjes Jannie

      Verwijderen
  3. Jannie wat leuk sorry dat ik zo laat reageer, maar druk druk druk. Zelf ben ik ook met dit leuke project bezig. Heb al 1 muis af veel he? Maar ja komt vanzelf wel. succes met de woning voor de muizen die is ook erg leuk.
    Groetjes en liefs Rianne ook jij een fijne koninginnedag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Jannie, ook hier een liefhebster, ben er nog niet helemaal aan begonnen, maar wel de materialen aan het verzamelen. Het patroon van de babymuisjes kocht ik eveneens onlangs bij Grethilde. Alleen het materiaal voor het huis zelf nog. Ik ga je volgen, kan ik jouw werkjes ook zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...