zaterdag 24 maart 2012

Op stap .....

Vanochtend allereerst naar Niels geweest. Ik had het patroon van de vogelverschrikker van Septemberspring niet goed gelezen. Hebben jullie dat ook wel eens?? ….Koppie van de vogelverschrikker staat op het stokkie, maar ik had te weinig vilt gehaald voor zijn jasje. Gelukkig heb ik de mazzel dat het maar een ritje is van minder dan 20 minuten. Toen voor Taeke zijn hobby naar Heerenveen. Ter hoogte van Batavus werden we met nog andere auto’s staande gehouden door de politie omdat de koningin onderweg was naar Thialf.



















Foto is ietsjes te vroeg genomen, het ging zo snel. Maar ik heb haar gezien! Dit overkomt mij niet iedere dag……eigenlijk nog nooit.

2 opmerkingen:

  1. OOohhh dat heeft toch altijd iets spannends he als de koningin voorbij komt. Mooi was het bij Niels he ik ben vrijdag geweest.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder dat je de Koningin even gezien hebt!
    Lekker om zo dicht bij Niels te wonen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...