zaterdag 4 februari 2012

Sneeuw....

Op veel blogs zie je dit als titel boven een berichtje staan en ik wil niet achter blijven. En ohh, wat had ik gisteren een mazzel, collegaatje weer terug van vakantie en dus de vrijdag weer vrij. Mooi die dwarrelende vlokjes sneeuw vanachter de ramen en niet de weg op te hoeven. Maar ik heb wel gedacht aan mijn andere twee collega’s die de weg op moesten.

Vanochtend naar Niels geweest voor vilt, want ik heb me opgegeven voor de “Lentegroet swap” van het Poppenhoekje.De swap moet in het weekend van 17/18 maart op de brievenbus en dat zal wel lukken. Onderweg wat winterse kiekjes gemaakt.


Thuis gekomen een rondje met Sipke gelopen en ook hij kan dit weer wel waarderen.


Eigenlijk onvoorstelbaar dat de kou hem niet deert. Een verschil van om en nabij 25 graden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...