dinsdag 31 januari 2012

Vogeltjes.

Vandaag de keuken een grote beurt gegeven, na een ongelukje op zondag. Ik was voor mijn werk bezig met gips gieten vanuit een plastic flesje in een opgeblazen ballon om zo vogeltjes te vormen.
Pech… de ballon was niet van zo’n beste kwaliteit en knapte. …..gevolg ….overal gips. Het deed mij denken aan het filmpje met mister Bean die zijn woonkamer gaat schilderen door vuurwerk te plaatsen in een blik verf. Van dit gebeuren heb ik  geen foto, wel foto’s van de vogeltjes in wording.  Nu mogen de bewoners ze nog beschilderen.




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien worden het leuke vogeltjes, maar ooohhh al het gips rond gespettert wat erg.
    Laat je nog zien hoe de vogeltjes geworden zijn ik vind het een erg leuk idee.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, ook het eindresultaat gezien. Hoef je alleen maar het gips in de balonnen te doen en later de deuk erin maken, of ga je anders te werk.
    Groetjes Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...