dinsdag 17 januari 2012

Een nieuwe uitdaging.

Zaterdag, een weekje terug, ben ik begonnen met het breien van Jacobus aap. Jacobus wordt in één stuk zonder naden in het rondgebreid. Het is een duidelijk vernuftig patroon van Annita Wildschut van zijmaakthet met gelukkig heel veel foto’s. Het is wel 45 jaar geleden dat ik op 4 pennen heb gebreid en breien met een rondbreinaald is voor mij de allereerste keer. Die zaterdagavond de hele avond bezig geweest met hoe het nu zit met de magic cast-on, zodat er geen naad boven op de kop van het aapje komt.
Met het breitempo van de eerste paar dagen, leek het er niet op dat hij vandaag klaar zou zijn, maar nu zit hij parmantig tegenover mij en ik ben er toch wel een beetje trots op dat het mij gelukt is.



En dan is er koffie……


1 opmerking:

  1. Leuk Jannie, dat rondbreien komt weer helemaal in, hoor mijn kennissen er ook al over, ik heb het zelfs nog nooit gedaan, maar je bent nooit te oud om te leren en als je mijn berichtje kunt lezen is dat me ook weer gelukt!!!
    Groetjes van Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...