vrijdag 23 december 2011

Oud en Nieuw swap

Ik kan nu eindelijk de foto’s laten zien van de swap die ik gemaakt heb en die georganiseerd is door het Poppenhoekje. Het is een beetje van Septemberspring: het lieveheersbeestje (in plaats van een tricothoofdje heb ik een kraal gebruikt), een beetje van Ingrid: het klavertje vier en de rest van mij. Het thema was Oud en Nieuw en dan denk ik ook aan een hoefijzer. Het hoefijzer staat namelijk voor brenger van geluk en de beschermer tegen het kwaad. En dat wens ik de ontvangster Karina.
De swaps zijn afgelopen maandag verstuurd, maar bij mij is er nog niets door de brievenbus gegleden. Ik hoop dat wanneer dat gaat gebeuren de envelop nog gevuld is. Ik las op het forum dat iemand een gescheurde envelop had ontvangen met als inhoud een verkreukelde kaart en geen swap. Dit is wel heel erg zuur voor zowel de ontvangster als de maakster. Nu maar duimen voor de beide dames dat hij boven water komt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...