zondag 27 november 2011

Kleine workshop.....

Bij Niels hebben we ook nog een kleine “eenvoudige” workshop gedaan. Wie had dat gedacht dat ik met “groen” aan de slag zou gaan.
Wanneer mijn collegaatjes dit zien, zullen ze opkijken !! Maar met goede uitleg is het mij gelukt. En het was nog leuk ook om te doen!!! Het hart hangt nu op de voordeur en is echt made by me.
Verder nog een aantal foto’s van winterse tafereeltjes gemaakt.
Met al dat moois heb ik echt wel moeite om de vinger op de knip te houden!!
Groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk je krans!!
    En heerlijk om zo even mee te kunnen genieten!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je krans, en wat leuk dat je verhuisd bent en vooral dat ik je gevonden heb.
    En wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Je gebreide poppen vind ik ook al zo leuk.
    Je Hatsjoe ook al zo geweldig en en en het is een heleboel.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...